پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن 

سرهنگ پاسدار «امیری مقدم» به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵ - 15August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیام تبریک صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم 

۲۶مرداد ماه برابر است با سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، روزی که مجاهدان فی سبیل الله و رزمندگان وطن به آغوش ملت بازگشتند و مردانگی و ایستادگی را معنا و مفهوم بخشیدند.

بی شک اجر و پاداش بردباری، مقاومت و شکیبایی این عزیزان و خانواده بزرگوار آنان کم‌تر از شهدا نیست، همانان که با صبر زینبی خود پیام عاشورایی شهدای دفاع مقدس را در عرصه جهانی گسترانیدند و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را غنا بخشیدند.

مردم شهید پرور و انقلابی قزوین به مانند عرصه شهادت در این میدان نیز پیشتاز ایرانیان سرافراز بوده و خوش درخشیدند به گونه‌ای که دو تن از اسطوره‌های آزادگی تاریخ ایران که شهرت جهانی نیز دارند از این دیار برخاسته و سرافرازی وطن را به دنبال داشته اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آزادگان سربلند استان قزوین و وطن اسلامی از جمله؛ سید آزادگان شهید بزرگوار حجت‌الاسلام «علی اکبر ابوترابی فرد» و سیدالاسراشهید سرلشکر خلبان  «حسین لشگری» فرا رسیدن سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را به عموم مردم ایران به ویژه آزادگان و خانواده‌های بزرگوار این عزیزان تبریک و تهنیت می‌گویم.

سرهنگ پاسدار محمد امیری مقدم

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار